Pobieranie i instalacja - krok po kroku

UWAGA. Możliwość pobrania aplikacji Skype dla firm odblokowuje się po czas po utworzeniu konta Office365. Może to potrwać nawet do parunastu godzin.

  1. Logowanie na stronie https://portal.office.com/  z wcześniej utworzonym kontem (nazwa_uzytkownika@o365.umk.pl).
  2. Na stronie powitalnej z listą dostępnych należy wybrać "Zainstaluj pakiet Office" -> "Zainstaluj oprogramowanie".
  3. Na kolejnej stronie wybieramy z menu po lewej pozycję "Aplikacje i urządzenia".
  4. Na liście powinna się pojawić opcja "Zainstaluj program skype".
  5. Pobieramy i instalujemy "Skype dla Firm" na własnym komputerze.

Jeśli nadal nie będzie możliwości pobrania instalatora "Skype dla firm" w portalu Office, można je pobrać tutaj.

UWAGA: Do aplikacji "Skype dla Firm" logujemy się kontem, którym łączymy się z portal.office.com (czyli nazwa_uzytkownika@o365.umk.pl).

Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 23 marzec 2020, 12:17