Pobieranie i instalacja - krok po kroku
UWAGA. Możliwość pobrania aplikacji Skype dla firm odblokowuje się po czas po utworzeniu konta Office365. Może to potrwać nawet do parunastu godzin.
- Logowanie na stronie https://portal.office.com/ z wcześniej utworzonym kontem (nazwa_uzytkownika@o365.umk.pl).
- Na stronie powitalnej z listą dostępnych należy wybrać "Zainstaluj pakiet Office" -> "Zainstaluj oprogramowanie".
- Na kolejnej stronie wybieramy z menu po lewej pozycję "Aplikacje i urządzenia".
- Na liście powinna się pojawić opcja "Zainstaluj program skype".
- Pobieramy i instalujemy "Skype dla Firm" na własnym komputerze.
Jeśli nadal nie będzie możliwości pobrania instalatora "Skype dla firm" w portalu Office, można je pobrać tutaj.
UWAGA: Do aplikacji "Skype dla Firm" logujemy się kontem, którym łączymy się z portal.office.com (czyli nazwa_uzytkownika@o365.umk.pl).
Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 23 marzec 2020, 12:17