Tworzenie zespołu w Microsoft Teams

Tworzenie grupy i zapraszanie uczestników krok po kroku:
  1. Po zalogowaniu się do aplikacji wybieramy ikonę aplikacji "Teams".
  2. Na stronie aplikacji "Teams" wybieramy po lewej zakładkę "Zespoły", później po prawej stronie przycisk "Dołącz do zespołu lub utwórz nowy",a na kolejnej stronie przycisk "Utwórz zespół"
  3. Następnie należy wybrać typ zespołu. Każdy rodzaj zespołu ma te same możliwości, różnica polega tylko na tym jakie elementy są od razu dodane i polecane stronie głównej zespołu.
  4. W tej chwili w zespole jesteśmy sami, aby dodać nowe osoby wybieramy ikonę 3 kropek przy nazwie grupy. Mamy tutaj parę możliwości:
    1. "Zarządzeni zespołem" - główna stron wyświetlająca dodane osoby
    2. "Dodaj członka" - za pomocą tej opcji możemy wyszukać i zaprosić osoby do naszego zespołu (należy pamiętać jednak żeby wyszukiwać osoby w domenie @o365.umk.pl)
    3. "Pobierz link do zespołu" - najłatwiejsza opcja dodawania osób. Wygenerowany link możemy przesłać wiadomością e-mail do kogo chcemy. Taka osoba po wejściu w ten link będzie mogła poprosić o dodanie do zespołu.
  5. Na stronie "Zarządzanie zespołem" możemy zobaczyć listę osób, która prosi o dodanie do grupy. Takie prośby zaakceptować lub odrzucić.

Opis obrazkowy krok po kroku:
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 26 marzec 2020, 11:48