Tworzenie zespołu w Microsoft Teams
Tworzenie grupy i zapraszanie uczestników krok po kroku:
- Po zalogowaniu się do aplikacji wybieramy ikonę aplikacji "Teams".
- Na stronie aplikacji "Teams" wybieramy po lewej zakładkę "Zespoły", później po prawej stronie przycisk "Dołącz do zespołu lub utwórz nowy",a na kolejnej stronie przycisk "Utwórz zespół"
- Następnie należy wybrać typ zespołu. Każdy rodzaj zespołu ma te same możliwości, różnica polega tylko na tym jakie elementy są od razu dodane i polecane stronie głównej zespołu.
- W tej chwili w zespole jesteśmy sami, aby dodać nowe osoby wybieramy ikonę 3 kropek przy nazwie grupy. Mamy tutaj parę możliwości:
- "Zarządzeni zespołem" - główna stron wyświetlająca dodane osoby
- "Dodaj członka" - za pomocą tej opcji możemy wyszukać i zaprosić osoby do naszego zespołu (należy pamiętać jednak żeby wyszukiwać osoby w domenie @o365.umk.pl)
- "Pobierz link do zespołu" - najłatwiejsza opcja dodawania osób. Wygenerowany link możemy przesłać wiadomością e-mail do kogo chcemy. Taka osoba po wejściu w ten link będzie mogła poprosić o dodanie do zespołu.
- Na stronie "Zarządzanie zespołem" możemy zobaczyć listę osób, która prosi o dodanie do grupy. Takie prośby zaakceptować lub odrzucić.
Opis obrazkowy krok po kroku:
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 26 marzec 2020, 11:48